Ostoskorisi on tyhjä!
Palautusehdot
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Jos olet kuluttaja, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto ja palautusoikeus siitä hetkestä, kun olet tuotteen / tuotteet vastaanottanut.
Peruutusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tilaajalla on velvollisuus pitää huolta tuotteesta siihen asti, kunnes se on palautettu myyjälle tai annettu kuljetusliikkeen kuljetettavaksi. Tuotteen tulee olla hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.
Jos haluat palauttaa tuotteen, tulee peruuttamisilmoitus tehdä selkeästi alla olevaan sähköpostiimme.
rita@ritasaari.fi
Lisää palautettavaan paketin yhteyteen tilausnumero, nimesi ja yhteystietosi ja tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Paketoi palautettava tuote huolellisesti.
Tuotteen tulee olla pakattu alkuperäiseen kuljetuspakkaukseensa.
Mahdolliset asiakaspalautukset, muut kuin virheelliset tuotteet tulee kustantaa itse.
Lähetä palautus osoitteeseen:
Tmi Rita Saari
Palkkatilankatu 1 C 33
00240 Helsinki
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Tuotteen ollessa viallinen tai virheellinen vastaa myyjä Artesaanikauppa Rita Saari palautuskuluista. Viallisesta tuotteesta on ilmoitettava viipymättä samoin ehdoin kuin yllä mainitut peruutusehdot.
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
Asiakaspalvelu:
rita@ritasaari.fi
Puh: 050 52 52525
[asiakaspalvelun aukioloajat]
Erimielisyydet
Asiakaspalvelu ja asiakas tyytyväisyys on meille tärkeää, joten pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, molempia osapuolia parhaiten miellyttävällä tavalla. Otathan ensi sijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian joko sähköpostilla tai puhelimitse.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).